tässä on mun edellisen kirjoituksen jälkeen tapahtunut? Eipä kai oikeastaan mitään erikoisempaa. Töissä olen ahkerasti käynyt ja huomenna ahkeroin vielä enemmän, kun ainakin yhdeksän tuntia siellä lupasin olla. Toivottavasti siihen loppuu venymiset, kun meillä aloittaa perjantaina uusi työntekijä. Sairas työkaveri jatkaa yhä sairastamistaan eli kaipa mä joudun tekemään perjantaina opettajan sijaisuuden. Leppoisa päivä siitä tulee, leivomme pullia ja ulkoilemme.

Tänään olikin tosi liukkaat kelit. Aamulla oli työmatkan varrella usean auton kolari. Kyllä monella olikin aivan liikaa vauhtia. Mä kun ajelin hiljaksilleen, niin monet paineli ohi, ellei sitten puskurissa roikkuneet, ärsyttävää.

Mari on aloittanut huushollin tehosiivouksen, kun boyfrendi saapuu perjantaina paikalle. Oikeastaan voisin sen useamminkin tänne käskeä, niin täällä olis aina siistiä. Kysyn vaan miten normaalit päivätöissä käyvät immeiset jaksavat/ehtivät/viitsivät tehdä kotitöitä ja mm leipoa vielä päälle. Täällä kello näytti kuutta ja olin vasta hoitanut ruokapuolen.

Kun ei mitään asiaa ole, niin en turhia löpise. Laitan tähän vielä kuvan hyvistä kaverruksista.

1250097.jpg