mikäli saan oksennustaudin. Ja miksiköhän sen saisin? No siksi, että meillä töissä yksi oppilas oksensi eilen ja olin viettänyt koko aamun hänen kanssaan lähekkäin eikä ollut kaukana, etten saanut oksennusta päälleni. Välillä kaipaisin lomaa töistä, siis sellaista lomaa, jolloin saisin tehtyä rästiin jääneitä kotitöitä. Mutta ei oksennustaudissa mitään tehtäisi. Mulla on täällä kaksi kotolaista, vaan eipä ne mitään tee. Tänään olen jo toista läksyttänyt ja vielä illalla on toisen vuoro.

Autossa on uusi pakoputki. Kyllä opeli nyt kehrää ja mullakin alkaa kuulo palautua. Oli se semmoista meteliä istua siinä autossa. Rahaa siihen upposi 140€, ei menny kyl mun pussista, luojalle kiitos.

Postitin tänään isänpäiväkortteja. Tytöt lähetti isälleen kortin, Saku itse tekemänsä kortin ja kaikki lapset isän isälle yhteisen kortin. Sakun tekemä oli mahtava tai lähinnä teksti siinä: Meidän isä -siivoo joskus, -kun käyn hänen luonaan pelaamme nintendoa ja -vähän kalju. Toivottavasti isä ei ajattele pojasta pahalla. Annoin pojalle vinkkejä vastaisuuden varalle, jos äidistä tehdään samanlainen, niin siihen tulisi -kaunis, -hoikka, -ahkera eli häärää koko ajan, -hyvä ruuanlaittaja jne. Minä itse en muuten omalle isälleni lähetä korttia. Mielestäni ihminen, joka ei ole minulle mitään muuta kuin minut siittänyt, ei ansaitse kiitoksia isänpäivänä. No, ehkä voisin kiittää häntä siitä, että on antanut minulle elämän, mutta jääköön nyt. Toivon hänen olevan parempi isä pienelle pojalleen.

Miian SAAN hakea puolen tunnin päästä leipomolta, jonne hän siis saapuu bussilla. Tänne meille asti, kun ei bussia tule enää tai tulee vielä yksi tosi myöhään. Eihän tuolla pimeässä ole kiva yksin kävellä, mut Miian syy oli lähinnä kalvavat kengät. Kyllä mulla on taas v-käyrä korkealla näiden palvelusten takia mitä SAAN tehdä, vaan kuka tekisi niitä mulle. Kysäisinkin tänään eräältä, että mitäs SINÄ olet tehnyt MINUN hyväkseni, niin vastaus kuului -ostinhan mä pakoputken... Niinpä, mutta onhan autokin tavallaan sen!

Pakko lopettaa, etten tule haukkuneeksi ketään enempää!