No niin, nyt on sitten eka joululahja ostettu. Ostin siskoni puolitoistavuotiaalle pojalle vaatetta. Enempää en paljasta, kun en tiedä lukeeko siskoni tätä mun blogia vai ei. Mä nyt kyllä todella edistyn, koskahan olen viimeksi lokakuussa hankknut jotain joululahjaksi, enpä muista.

Vaikea on kyllä lahjoja keksiä suurimmalle osalle. Täytyy varman tehdä jo siitäkin lista ketä aion jouluna lahjoilla muistaa; omia lapsia, vävyjä, kummilapsia (tähän tekstiin voi kommenttilaatikkoon laittaa mitä kummipoika haluaisi), siskoni poikaa, Makken tytärtä ja ehkä omalle äidille ostan jotain myös. Ja vaikka Makken kanssa on ollu puhetta, ettei toisillemme mitään osteta, niin kai mä jollain "pienellä" sitä muistan. Joulukukat (persoonatonta kylläkin) saa mun mummu, Makken äiti ja isä sekä ehkä myös entiset appivanhemmat. Jos joku tätä lukeva on sitä mieltä, että unohdin hänet listaltani, niin siitäkin voi laittaa kommenttia:)

sukka.gif&usg=AFQjCNGnGm8YdDos5y-HDlETkC