Vietän päivän lepohetkeä tässä näpytellen. Olen aivan yksin kotona ellei viittä eläintä lasketa. Pikkupoika on tarhassa vielä tunnin verran, nuoremman tytön vein kaverinsa luokse auttelemaan. Kaverin äiti suoritti erikoisammattitutkinnon ja veli valmistui joksikin, ehkä laborantiksi, en ole varma. Heillä on kuitenkin juhlatja tyttöni auttelee kahvinkeitossa ym tarjoiluissa. Vanhempi tyttö ja vävy lähtivät eilen kymmenen jälkeen junalla maalle siis pojan kotiin. Tänään siellä on ohjelmassa huomisen yo-juhlan kenraaliharjoitukset ja pojan kotosalla varmaan laittelevat paikkoja. Eiliset pääsykokeet oli kai menneet ihan ok, heinäkuussa sitten selviää pääseekö opiskelemaan.

Kiva kun kerrankin on viikonlopuksi luvattu hienoa säätä. Onhan se ylioppilaillekin mukavaa, ettei tarvi sateessa juhlia.
Happy Graduation

Tällaisen kera, vaikkakin amerikkalaiseen tyyliin onnittelut Suville ja Kallelle!

Eilen sain kirjeen naapurikunnasta. Siinä oli kutsu ensi viikolla haastatteluun. Kyse oli siis nistä iltapäiväkerhon ohjaajan toimista. En tältä istumalta jaksa uskoa mahdollisuukiini päästä sinne töihin, kokemustahan mulla ei juurikaan ole, mutta mieltä ylensi, että olin onnistunut sentään tekemään sellaisen hakemuksen, joka on huomattu. Siitä pisteet minulle:)

Yhä vankemmin kallistun sille suunnalle, ettei minusta puhelinmyyjäksi ole. Ennen ole pitänyt lehtimyyntiä pahimpana, mutta hetki sitten minulle soitti, joku nainen ja kauppasi omega kolme kapseleita. Enkä todellakaan tilannut.

Ja tässä tulee asiaa kunnon putkimiehille: Yläkerran lavuaarini on tukossa, siis se ei vedä oikeastaan yhtään. Oma rööri-roopeni avasi sen, siis hajulukon tai jotain, puhdisti sieltä kaiken mahdollisen. Itse en niistä ymmärrä mitään. Minä kaadoin sinne yli puoli pulloa kodin putkimiestä ja annoin vaikuttaa yön yli, vaan ei vaikutusta. Kaipa mun on huoltomiehelle kohta soitettava, en keksi muutakaan. Joskus kyllä mietityttää, että mitä runsas vuosi sitten remontissa on tapahtunut. Koskaan suihkun lattiakaivo ei ollut tukossa, riitti kun kerran viikossa otti siitä irtokarvat pois, vaan entäs nyt? Lähes joka kuukausi saan sinnekin kaataa putkimiestä, kun se ei vedä millään. Ja tää alkoi jo ennen kissojen meille tuloa, joten ei voi siitäkään johtua. Ystävällänikin on kolme koiraa, eikä hänellä ole tällaista ongelmaa. Ystäväni asuu siis samanlaisessa asunnossa kuin minä, mutta viereisessä talossa.

Niin, iloitsen tässä siis tulevasta (vapaasta) viikonlopusta. Kaipa nyt voin luottaa, että isä pojan hakee. Vaatteet olen pojalle jo pakannut valmiiksi, saa itse päättää mitä leluja ottaa mukaan, jos jotain haluaa. Minä en aio rehkiä tulevana viikonloppuna, mahdanko edes ruokaa laittaa. Kaipa sitä jotain syötävää kuitenkin aina löytyy. Maalle oman kullan luokse aion siis suunnistaa Pipsa-neidin kanssa iltasella. Elikkä tämä tyttö vaikenee, mutta vain viikonlopuksi.

Aurinkoista viikonloppua Kaikille!
Ready for the Weekend

Tää oli pakko lisätä, kun vaikutti niin hyvältä:D

Päivän horoskooppi

Oinas Yllättäviä onnenpotkuja ja mielenkiintoisia kohtaamisia tapahtuu keskellä muuten niin tavalliselta vaikuttavaa päivää. Ole valmis heittäytymään seikkailuun ja tarttumaan hyvältä tuntuviin tilaisuuksiin