Niin se on taas yksi työnhakukurssi (onnellisesti) takana. Tänään löysin työkkärin sivuilta minulle sopivan työpaikan, samassa firmassa on avoinna viisi paikkaa, mutta arvaatkaas missä mun mietteet nyt on? Kun olen jo sopeutunut siihen, ettei niitä töitä löydy, niin kaikkea on tullut suunnitelluksi kesälle, niin nyt iski paniikki ajatuksesta koko kesä töissä. Minä olen pitänyt itseäni aktiivisena työnhakijana ja nyt menee pupu pöksyyn. Suren pikkupojan puolesta, ettei sillä ole yhtään kesälomaa. Seuraava loma olisi sitten vasta kesällä 2008 ja seuraavana syksynä alkaisikin jo koulu!!! Isällä kun ei myöskään ole puheidensa mukaan lomaa ja enpä tiedä olisiko poikaa pitkäksi aikaa edes ottanut, vaikka olisikin lomaa ollut. On tää kamalaa, kun omistaa näin ristiriitaisia ajatuksia. No, kai tässäkin kävisi niin, kuten yleensä, että aikani pähkäilen ja sit lopulta haen työpaikkaa, enkä edes pääse sinne eli kaikki pohdinta on ollut turhaa.

anim295.gif

Tänään kun avasin oman blogini, kävijälaskurissa oli luku 1001. Kiva, että jotkut jaksavat käydä minunkin löpinöitä lukemassa. Kaipa mulla on nyt kommenteissa tämän jälkeen, että ei niitä kukaan kahta riviä pidemmälle jaksa lukea.