Have A Great Tuesday

Olisi joskus hauskaa tuntea olonsa pirteäksi ja vähemmän väsyneeksi, mutta kun tää väsymys ja vetelyys alkaa olla jo arkipäivää. Siis mitä olen tänään tehnyt? Enpä viitsi edes luetella, mutta olen jopa selvinnyt näistä peruskotitöistä. Ruokaa en viitsinyt alkaa väsätä, joten ateriana oli vähemmän herkullisia ranskalaisia. Enkä tiedä olenko tulossa kipeäksi vai mistä johtuu, mut en saanut niitä alas paljon mitään. Äsken nuorempi tyttöni keitti kahvia ja sanoin kiitos ei. Siis joku on vialla, kun ei kahvikaan maistu.

Kurssista on sitten kaksi päivää takana. En osaa edes kuvailla kurssin aiheita, niin moninaisia ne on ja tuntuu, ettei liity mitenkään työnhakuun. Tänään pohdimme alkoholismia. Yksi kurssilainen tiesi tapauksen missä mies oli raitistunut uuden vaimon myötä. Mun vakaa mielipide on, että kukaan ei voi saada toista raittiiksi, vaan alkoholistista itsestään sen on lähdettävä. Toiset voivat vaan olla tukena kannustaen. Kurssin vetäjällä tuntuu olevan kyllä tarkoitus työllistää meidät kaikki. Mitä ihmeellisempiä ammatteja kullekin tarjoaa. Eilen teki minusta A-lehtien myyjää ja tänään lähihoitajaa. Mikähän mun ammatti huomenna on?

Päivän paras juttu oli kyllä se, että hetken ajattelin kuulossani olevan vikaa tai sitten olin unessa, mutta esikoiseni sanoi minulle, että älä äiti nyt kovasti siivoa, me siivoamme siskon kanssa viikonloppuna. Olen siis lähdössä viikonlopuksi pikkupojan ja Pipsan kanssa maalle. Harmi, että meillä on pakko siivota vähän useammin. Kernaasti olisin jättänyt tämänkin päivän siivouksen väliin ja jäänyt odottamaan viikonloppua. Herkistääkö tuleva äitienpäivä lapsiani, koska eilen kysyivät mitä haluan äitienpäivälahjaksi.

Pakko tähän on nyt laittaa sekin, että tänään on merkittävä päivä mun elämässäni. Sitä en nyt voi kuitenkaan paljastaa missä mielessä, koska en ole täällä täysin anonyymi mutta kyseessä on tavallaan "vuosipäivä". Ei kuitenkaan sillä tavalla, että sitä jotenkin juhlisin, mutta ajatuksissa ja muistossa se on. Ihan oikeasti olisi kivaa jakaa tämä kaikkien kanssa, mutta ei se vaan käy.


Love Rabbits