Vierailin Hehkuvaisen sivuilla ja ajattelin hieman kopioida sieltä ajatuksia tähän omaan blogiini. Kuten myös alinna olevan sananlaskun.

Paljon on kaikkea, mikä minullakin on mennyt mönkään tai ei ainakaan suunnitelmien mukaan.

Minusta piti tulla ylioppilas - jaksoin "ahertaa" lukiossa kaksi vuotta.

Minun piti saada hyvä työpaikka toiveammatissani - en koskaan edes hakeutunut opiskelemaan kyseistä alaa.

Minun ei pitänyt mennä naimisiin - menin kuitenkin kolme viikkoa ennen synnytystä.

Lapsia en aikonut tehdä - kolme niitä sitten kuitenkin sain.

Minun ei pitänyt erota, vaan elää onnellisena elämäni loppuun asti - ja siinähän kävi juuri päinvastoin.

Työttömyyden ei pitänyt koskettaa minua - ja kuitenkin olen tainnut olla enemmän työttömänä kuin töissä.

Niinpä niin, listaa voisi jatkaa ties miten pitkään, mutta niin se vaan on, ettei menneitä kannata muistaa, vaan on katsottava eteenpäin.

Älä koskaan ylpeile sillä, ettet koskaan ole kaatunut, ylpeile sillä, että olet joka kerta noussut ylös. - Kiinalainen sananlasku