Työnhakukurssi on onnellisesti takana ja mitäs mulle tapahtuikaan, kun sieltä olin päässyt. Vartin päästä soitti työkkärin täti ja sanoi, että olin ilmaissut halukkuuteni osallistua atk-kurssille ja sellaisen viimeinen hakupäivä on tänään. No, kävin sitten täyttämässä hakupaperit, vaikken jaksa uskoa mahdollisuuksiini päästä sinne, kuhakijoita oli liki 70 ja vain 14 otetaan. Tosin kahdelle edelliselle kurssille olen päässy yli sadan hakijan joukosta, mutta olisiko kolmatta kertaa niin hyvä tuuri.

Sitä sitten vietetään viikonloppu ilman omaa kultaa, niisk! Hän kun on pikkujouluristeilyllä näin helmikuussa. Sunnuntaina matkaan hänen luoksensa Pipsan kanssa, kun siellä kaikki sukulaiset odottavat Pipsan näkemistä.

Vävykokelas on kyllä matkalla tänään tänne ja huomenna vietämme esikoiseni synttäreitä näin jälkikäteen.Siitä alkaakin minun lomani, kun kuopukseni lähtee siskoni eli kummitätinsä perheen luokse lomailemaan. Poika ilmoitti olevansa kahdeksan yötä, mikä ei kyllä pidä paikkaansa. Eihän sitä kukaan niin kauaa kestä ja kai pojallakin tulee äitiä ikävä ennenpitkää (toivottavasti).