ja seesteinen olo, en kai vaan kohta pimahda. Kaipa näillä päivän tapahtumilla on asiaan vaikutusta, sillä olen tänään puhelimessa puhunut papin kanssa ja sopinut tapaamisen lauantaiksi kirkkoon. Oikeasti puhelinsoiton jälkeen mulla oli ihan ihme olo, en osaa sitä sanoin kuvata. Äsken vielä kuuntelin häämarsseja ja virsiä täältä. Kun aikoinaan nuorena tyttönä avioiduin, niin en tiennyt mistään mitään ja pappi ehdotti marssit ja virret. Nyt olen valinnut marssin, joka soi kirkkoon mennessä, se mikä soi pois tullessa on vielä vähän auki, kaksi vaihtoehtoa on, mutta en osaa päättää, kun niistä kauniimpi on hieman surulliselta kuulostava. Virsiäkin kuuntelin ja kolme parasta kirjasin ylös, kaksi niistä on juuri häävirsiä ja kolmas myös häissä soitettu, mutta sopii ihan mihin tahansa juhlaan. Lisäksi olen tilannut myös muuta musiikkia häihin täältä, lähinnä laulun muodossa. Ensin sain vastaukseksi "onks mun pakko" ja kun selitin, ettei ole, niin sit "kai mä sit laulan". No, katsotaan nyt miten tässä edetään, mut mulla on tosi hyvä olo siitä, että olen saanut jotain aikaan. Ai niin, päivänkin olen sopinut, mutta se paljastettakoon myöhemmin.

Huomenna on viikon viimeinen työpäivä ja lähdemme sen jälkeen maalle. Makke saapui tänne tänään Helsingistä ja Marin poikaystävä tuli myös. Hänelle tehdään huomenna kuukausi sitten ottamaansa tatuointiin jotain lisäyksiä. Miia lähtee huomenna baarikierrokselle ystävän 18-vuotispäivän kunniaksi. Onnea vaan ystävälle :)

Kivaa, kun ilmat on olleet niin keväiset. Olen nähnyt auton ikkunasta niitä leskenlehtiä, rampit tai niiden vierustat on niitä täynnä. Työpaikkani pihalla taasen kukkii sinivuokot. Odotan innolla, miten pitkällä kesän tulo on 80 kilometriä etelämpänä. Hyvää viikonloppua kaikille tämän tahdissa. Olkoon tämä samalla kunnianosoitus Erkin muistolle!

Edit klo 21.49: Yritin hakea tuolta youtubesta ja googlen kautta musiikkia, mitä vois kirkossa esittää, vaan en löytänyt. Vinkkejä??? Sen sijaan löysin tämän, joka saa yhä kyyneleen silmään.