Miialle saapui ystäviä synttärikahveille ja näin ollen Marikin meni alas, monet ystävät kun ovat yhteisiä ja nyt kone on mun, ainakin hetken siis. Sakukin viihtyy naisseurassa eli mä saan olla rauhassa, vaan ääniä tässä talossa ei pääse pakoon.

Miten kummassa puoli tuntia aikaisempi töihin meno voi vaikuttaa näin, että olen ihan rättiväsynyt jo alkuillasta. Ainahan olen väsynyt, mutta nyt vieläkin väsyneempi. Sakukin nukahti eilen illalla helposti. Nukuin yöni muuten hyvin, mutta kerran heräsin ja totesin Pipsan nukkuvan mun vieressä tyynyllä. Ikävöin koirankarvatonta vuodetta!

Sain kutsun näytön arvioijan perehdytykseen. Sen käytyäni saan siis ottaa vastaan koulunkäyntiavustajaopiskelijoilta näyttöjä. Eipä siitä mitään makseta ja ylimääräistä työtä se teettää, mutta on se yksi meriitti, jos joskus muualta töitä haen. Tarkitus olisi, että otan yhden henkilön näytön vastaan tässä keväällä, vaan ei ole varmaa käykö se, kun olemme työkavereita.

Loppuviikoksi riittää ihan kyllin ohjelmaa. Huomenna mun pitäisi leipoa Miian synttäreitä varten. Aina kova miettiminen siitä mitä tekisi, vaikka ei meille edes kovin montaa vierasta tule. Pitäisi kuitenkin olla sopivassa suhteessa suolaista ja makeaa. Jos jollakin on joku hyvä (ja helppo) suolaisen ohje, niin kiitollisena ottaisin sen vastaan. Sakulla on perjantaina naamiais-nyyttärit-disco ja me mennään töistä lasten kanssa paikallisen toimintakeskuksen vohvelikahvilaan vohvelille. Ihan kivoja hiihtoloman aloitus juttuja, vaan joudun vielä maanantaina ja tiistaina töihin. En muista olenko kertonut, että paikalla on vain kaksi lasta sekä kaksi työntekijää. Yksinkin voisin niiden kanssa olla, vaan onhan se mukavampaa käydä vessassa ovi suljettuna. Kahdesta niin täysin erilaisesta lapsesta on kuitenkin kyse, ettei niitä voi vahtimatta jättää. Kumpikin on nopealiikkeisiä eikä tiedä mitä saavat päähänsä. Ja tulisi siinä aika pitkä päivä, kun lasten hoitoaika on täysin eri.

Makke saapuu tänne Helsingistä jo huomenna illalla. Ihan kiva saada lisää siivousapua :) Marikin on huomenna sairaslomalla flunssan ja pienen lämmön takia, joten eihän mun tarvi tehdä mitään. Toivossa on hyvä elää!

Kaipa jatkan suosikkiblogieni lukemisella ja käyn hetken päästä katsomassa josko minulle olisi kahvia jäänyt.