Puolet työviikosta takana... siis kun on vaan kaksi päivää töitä. Yksi työkaveri jäi sairaslomalle, mutta onneksi myös yksi lapsista oli sairas. Kamalaa sanoa noin, mutta se auttoi siihen, että selvisimme päivästä kaksin toisen työkaverin kanssa. Itsellä on ollu myös jotenki huono olo tänään, toivottavasti se on jotain ohimenevää. Huomennakin ollaan kaksin töissä ja mä teen viimeisen vuoron eli olen siihen asti, kunnes lapset on haettu.

Mari saapui kotiin, äiti täällä hetken oli ja hermot meinas mennä. Kahdesti se suoraan haukkui mut laiskaksi ja siihen muutama vihjaus päälle. Olen taas onnellinen, että meillä on välimatkaa 90 km. Mari aikoo lähteä takas jo keskiviikkona ja nyt Roope jää kotiin, kun mummu ei sitä sinne halua.

Tiimarissa piipahdin. Kaikkea kivaa jouluista sinne on jo saapunut. Löysin vähän lisäystä sayn ja toverikuun lähetyksiin. Itselle ostin vain yhden tarra-arkin.

On tää niin outoa, kun pikkupoika ei ole paikalla. Makke jo eilen illalla sanoi, että kai soitat ja kysyt onko kaikki hyvin. Höh, vaikka kuinka asia mua mietityttäisi, niin en soita (ainakaan vielä). Ei muuten puhuttu isän kanssa mitään huoltajuusasioista. Oikeastaan isä ei puhunut mulle mitään, vaan keskustelin hänen vaimonsa kanssa. Sopii kyllä mulle mainiosti kunhan asiat tulee hoidettua.

Jaksaisinkohan tänään illalla katsoa telkkaria vähän myöhempään, kun saan nukkua aamulla seitsemään. Tosin maanantai ei ole mulle tv-päivistä paras. Ehkäpä menen ajoissa laskemaan lampaita. Z-Z-Z-Z.

murha_laitumella_kuv.jpg